אפוסטיל תעודת לידה

אפוסטיל תעודת לידהמשרדנו ישמח לעזור לכם עם אישור אפוסטיל תעודת לידה. צרו קשר עוד היום בטלפון 03-5073864.

בין המסמכים הדורשים תרגום נוטריוני ואישור אפוסטיל במסגרת עבודת הנוטריון במשרדנו, אפוסטיל תעודת לידה הוא אחד הנפוצים. תעודת הלידה היא אישור רשמי של משרד הפנים המאשר לידה ובו נקבעים שם היילוד, מינו, תאריך הלידה, מקום הלידה ושמות ההורים.
קיימים מצבים רבים בהם נדרש אפוסטיל תעודת לידה, בדרך כלל כאשר מבקשים לעבור למדינה אחרת או כל בקשה לסטטוס תושבות מכל סוג לא במדינה המקורית.

מהו אפוסטיל תעודת לידה ?

למעשה, אפוסטיל זו חותמת בית משפט של המדינה אשר הנפיקה את המסמך, המוחתמת על תעודת הלידה, ומעניקה לה תוקף רשמי גם בארצות אחרות החברות באמנת האפוסטיל. כך, אם נדרשת הוכחת לידה או שייכות לארץ מסוימת ניתן להציג את תעודת הלידה עם חותמת האפוסטיל עליה והמסמך יהיה קביל. קרא כאן עוד על אפוסטיל.

אפוסטיל נישואין תרגוםחשוב לדעת! השפה העברית היא שפה רשמית בישראל בלבד ועל כן תעודות המונפקות בארץ בשפה העברית לא יהיו מובנות כלל בארצות אחרות. על מנת שמוסדות רשמיים כמו משרד הפנים או רשויות ההגירה בחו"ל יוכלו להבין מה כתוב במסמך נדרש תרגום מאושר נוטריונית. תרגום שכזה מלווה באישור נוטריון מיוחד המעיד על נכונות התרגום ותקפותו. יש מקרים בהם מתורגמן חיצוני מתרגם והנוטריון מחתים את המתורגמן על תצהיר נכונות תרגום (זהו תרגום חלש יותר מבחינת תקפותו ויש מוסדות שאינם מקבלים סוג זה של תרגום), ויש מקרים בהם הנוטריון עצמו השולט בשתי השפות מתרגם את המסמך ומאשר את נכונותו. עליכם לבדוק איזה מן התרגומים קבילים על המוסד אליו מיועדים המסמכים. קרא כאן עוד על תרגום נוטריוני.

התוצאה הסופית היא אפוסטיל תעודת לידה עם תרגום נוטריוני אשר קביל בכל ארץ בה השפה אליה תורגמה התעודה היא שפה מקובלת ורשמית. משרדנו מתמחה בתרגום מסמכים מעברית לאנגלית עם אישור נוטריון ולהפך כמובן. בנוסף ניתן להשיג תרגומים משפות אחרות עם אישור נוטריון.


לסיכום

חשוב לבדוק מה יש להכין כאשר אתם נדרשים להציג תעודת לידה. לעתים לא נדרש אפוסטיל תעודת לידה אלא רק תרגום נוטריוני ויש מקרים שצריך את שניהם.
אנו יכולים לסייע לכם בכל עבודת התרגום (בשפה האנגלית והעברית או בשפות אחרות בעזרת מתורגמן מקצועי) והנוטריון והם בהשגת אישור אפוסטיל.

צרו קשר עוד היום עם משרד עורכי דין ונוטריון זאב אורזל | טלפון: 03-5073864