עלות עריכת צוואה

כמה עולה צוואהעדיין אין לכם צוואה? רוצים לדעת מהי עלות עריכת צוואה ? כדאי לפנות לעורך דין צוואה מנוסה בתחום.
משרד עו"ד ונוטריון זאב אורזל עוסק בעריכת צוואות עם ניסיון מוכח של עשרות שנים בתחום.

מהי עלות עריכת צוואה ?

לשכת עורכי הדין קבעה תעריף מומלץ אשר הנוקב בשכר טירחה מינימלי עבור עריכת צוואה אשר ניתן לעיין בו כאן.
חשוב לציין כי משרדנו גובה שכר טרחה נמוך מזה המופיע על פי התעריף המומלץ על פי לשכת עורכי הדין.

צור קשר לקבלת הצעת מחיר עבור עריכת צוואה

מדוע אנו גובים מחיר זול מהנהוג בשוק?

משרדנו מנוסה מזה עשרות שנים בעריכת צוואות ועל הכן ההכנות לקראת עריכת צוואה אורכות זמן קצר מאשר משרדים פחות מנוסים בתחום. אנו מדריכים את המצווים אילו מסמכים להביא, איזה מידע הכרחי ומה חשוב להזכיר בצוואה. עם השנים והניסיון פיתחנו פרקטיקה אשר מאפשרת לנו כעורכי דין, לערוך את הצוואה במינימום עלויות מתוך היכרות קרובה של החוק והמערכת המשפטית.


חשיבותה של עריכת צוואה

אין להמעיט בחשיבות עריכת צוואה אצל עורך דין מנוסה ובקי ברזי החוק. יורשים רבים פונים אלינו עם צוואות אשר אנשים ערכו בעצמם ומתקשים בביצועם משום שהם מלאות שגיאות והוראות בלתי חוקיות או בלתי ניתנות ליישום. צוואה מעורפלת או מגבילה עלולה להוביל לפסילתה או חוסר יכולת להוציאה אל הפועל. היורשים המתוסכלים נאלצים לפנות לבית משפט על מנת לברר את הסוגיה. תהליך שכזה יכול לארוך זמן רב  ולעכב את חלוקת הרכוש וקיום הצוואה.

היזהרו מגורמים המציעים לערוך צוואה המחירים זולים באופן חריג. סביר להניח כי גורמים אלו אינם בקיאים ברזי החוק ועלולים לגרום יותר נזק מתועלת שכן צוואה ערוכה שלא כדין עלולה לבלבל, להיפסל ולהכניס את היורשים למצב לא ודאי היוצר פוטנציאל לסכסוכי ירושה .


מתוך סוגי הצוואות השונות הקיימות על פי החוק אנו במשרד נוהגים לערוך שני סוגים. צוואה בעדים וצוואה בפני רשות. אין הבדל בתקפותן של שתי הצוואות ושתיהן נערכות על פי החוק.

צוואה בעדים
צוואה זוהי היא השכיחה מבין סוגי הצוואות. צוואה שכזו היא מסמך בכתב המציין את תאריך עריכת הצוואה ונושאת את וחתימת המוריש. על המסמך חתומים שני עדים לחתימת הצוואה עם פרטיהם המלאים.
לרוב אנו עורכים צוואה זו במשרדנו, המצווה נעזר בשירותינו כעורכי הדין הן לניסוח הנכון של הצוואה, והן על מנת לבחון האם המסמך שנערך אכן עונה על הדרישות החוקיות. עורך דין הביקא בדיני הירושה מעניק ביטחון ללקוח כי לאחר מותו ייעשה הצוואה אכן תבוצע כמבוקש. את העדים לרוב אנו מספקים והם עורכי הדין מן המשרד.

צוואה בפני רשות 

זוהי צוואה בעל פה בפני אדם נושא תפקיד מתוך רשימה המפורטת בחוק הירושה אשר כשיר (שופט, רשם, נוטריון) לשמוע צוואה. בזמן שמיעת הצוואה נערך ונרשם פרוטוקול, ואותו נוטריון או שופט מאשר על פניה כי היא נערכה בפניו. מכיוון שמשרדנו מעניק שירותי נוטריון ניתן לערוך צוואה שכזו בפני הנוטריון במשרדנו.

נשמח לעזור לכם בנושא עריכת צוואה צרו קשר עמנו בטלפון 03-5073864.