תרגום תעודת בגרות לאנגלית

כיום הכפר הגלובאלי מספק הזדמנויות לימודים ועבודה בכל רחבי העולם. למעשה אין כמעט מגבלה גאוגרפית למועמדים ללימודים בכל מדינה המציעה אפשרויות חינוך אקדמיות. עם זאת, אחד המכשולים היחידים העומדים בפני המועמד ללימודים בארץ זרה הינו תרגום תעודת בגרות לאנגלית או לכל לשפה מוכרת על ידי אותו מוסד לימודים.

תרגום תעודת בגרות לאנגלית נוטריון בת יםתעודת בגרות היא התעודה הישראלית הרשמית המעידה על סיום לימודים בבית ספר תיכון. הבגרות היא תנאי מקדים והכרחי לקבלה אל מוסד השכלה גבוהה בישראל. תעודת הבגרות מוענקת לתלמידים שעברו את הבחינות הנדרשות ומכילה את פירוט הציונים הסופיים של התלמיד בכל מקצוע והיקף לימודיו.

משרדנו מספק תרגומים מקצועיים לאנגלית המאושרים על ידי נוטריון לתעודת בגרות, תעודת גמר או תארים מוכרים ממוסדות גבוהים לחינוך. כל התרגומים עוברים תהליך הגהה לפני המסירה ללקוח.

מדוע צריך תרגום תעודת בגרות לאנגלית?

כל מוסד להשכלה גבוהה בארץ זרה אשר שוקל קבלה של תלמיד לשורותיו ידרוש תרגום מאושר על ידי נוטריון של תעודת הבגרות שלו.

התרגום הנוטריוני של תעודת הבגרות צריך שיהא זהה מבחינת מבנה ונאמן למקור. כל מילה, סמל, בול, כותרת וסימן עוברים באופן נאמן לתרגום הנוטריוני . משרדנו מספק תרגומים לתעודת בגרות לאנגלית  וכן תרגומים מקצועיים של מסמכים נוספים כמו תעודה טכנולוגית, דיפלומה, תעודת הסמכה וכן מתחייב לשמור על המידע המתקבל בסודיות מוחלטת.

התרגום הנוטריוני בעצם מהווה הוכחה לכך כי התרגום הינו נאמן למקור. במידה והנוטריון לא תרגם את המסמך בעצמו אז המתרגם חותם על הצהרה בפני הנוטריון כי הוא בקיא בשפת המקור ובשפת היעד ותרגם את המסמך באופן נכון ונאמן למקור. למעשה זוהי ערובה להכרה בינלאומית בתעודה שכן יש אימות לכך כי התרגום משקף במדויק את מה שנכתב בשפת המקור של המסמך.

תרגום תעודת בגרות לאנגלית או לכל שפה אחרת אשר אינו תרגום נוטריוני לא יתקבל במוסד הלימודים מפני חשש מזיופים ועיוות ציונים.

לעתים יש צורך בחותמת אפוסטיל לתרגום התעודה. גם בנושא זה אנו מטפלים עבור הלקוח, במידת הצורך.

מהו אפוסטיל?

בזמן הצגת מסמך משפטי במדינה זרה, לעתים קרובות קשה לקבוע אם המסמך הוא מקורי וחוקי. על כן, הוחלט בשנת 1961 באמנת האג על תהליך הענקת מעמד חוקי למסמכים לשימוש בחו"ל בעזרת שימוש בתעודה פשוטה של אותנטיות, הנקראת "אפוסטיל".

"אפוסטיל" הוא אישור שמצורף למסמך משפטי רשמי כדי לוודא שעורך דין נוטריון החתום על המסמך הוא מוכר ומורשה ע"י הארגון שהנפיק את המסמך. אפוסטיל תקף במדינות חברות באמנת האג.

למידע נוסף על אפוסטיל   לשירותי נוטריון נוספים